Wij denken aan je klanten
- Aanpak

Inzicht & advies
Ben je eerder op zoek naar inzicht dan naar concrete actie? Als team van gedreven jonge wolven én ervaren digitale consultants bieden we je graag een digitaal klankbord. We delen met plezier onze inzichten om je te helpen de juiste vragen stellen. We onderbouwen, dagen uit waar nodig, en geven samen richting aan je digitaal project. Met gefundeerd advies bouw je verder aan de optimale online aanpak van je project.
Analyse en strategie
Strategie is de fundering van elk project. We nemen je sterktes, zwaktes, positionering, doelgroepen en doelstellingen grondig onder de loep. Op basis van de verworven inzichten bepalen we samen de digitale richting die je met je bedrijf of organisatie wil inslaan. Onze enige voorwaarde bij het opstellen van dit digitaal grondplan: uitvoerbaar.

Prototyping & design
Een huwelijk van KPI’s, data en creativiteit. Vorm en functie vullen elkaar perfect aan. Design gaat bij ons niet over dingen er mooi laten uitzien. We vertalen jouw strategie naar een tastbaar, intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp.
Development
De strategie achter jouw project vormt het vertrekpunt voor een functionele en technische analyse. We verwerven een klare kijk op wat bezoekers willen en nodig hebben. Dan pas bepalen onze developers welke technologie het beste bij jouw website past. Resultaat: een performante website met spitstechnologie onder de motorkap, voor de ultieme gebruikerservaring.

Online marketing
Als je webshop of website geen bezoekers krijgt ben je er weinig mee. Met gerichte online marketing en de juiste content genereren we kwaliteitsvolle trafiek. Zo zorgen we ervoor dat je website de juiste bezoekers aantrekt, én laten we die bezoekers converteren.
Usability & conversie-optimalisatie
Meten is weten. We halen relevante bezoekers naar je website, en onderzoeken aandachtig hun gedrag op je website. Met de data die we verzamelen verfijnen we continu de structuur en de inhoud van je website. Op deze manier vinden bezoekers alsmaar beter wat ze zoeken en kunnen we zorgen voor een vlottere conversie.
Via welke kanalen komen bezoekers eigenlijk op je website? En wat doen ze dan? Vinden ze de juiste informatie? Waarom klikken ze op een bepaalde link of niet? Uit data van bijvoorbeeld Google Analytics vertrekken we van bepaalde assumpties, die we vervolgens uitvoerig toetsen met onder andere A/B testen. Zo krijgen we na verloop van tijd meer inzicht in welke pagina’s converteren en welke niet, en sturen we bij waar nodig.