Om de waarden van de verschillende merken zo perfect mogelijk te vertalen in de webshop, bewaakten we steeds het fragiele evenwicht tussen inspiratie en conversie. Qua design kregen we zo goed als carte blanche en we kozen voor een ontwerp waarin gebruiksvriendelijkheid, verfijning, vorm en functie hand in hand gaan.
omzetstijging
meer conversie
snellere laadtijden
In samenwerking met de broekenexperts bij Brooklyn ontwikkelden we een online broekentool, ook wel mijnBroek, de virtuele keuze-assistent. De tool gidst je stapsgewijs door een aantal cruciale vragen en toont je vervolgens de perfect passende broeken, beschikbaar in jouw maat. Met de online broekentool was broeken passen nog nooit zo 'poepsimpel'.
De oude Brooklyn-website draaide integraal op een Magento-platform zonder CMS, wat natuurlijk vele issues en beperkingen qua content met zich meebracht. Voor de nieuwe site beslisten we om een krachtig en gebruiksvriendelijk CMS te voorzien. Op die manier focussen we op het omnichannelverhaal van Brooklyn, en is er naast de webshop ook ruimte voor inspiratie, een blog, een broekentool en meer. Een CRM-systeem zorgt er dan weer voor dat online en offline in elkaar overvloeien. Koop je namelijk iets aan de kassa? Dan vind je je bestelhistoriek ook meteen in je online account.
Voor het zesde jaar op een rij vonden de SafeShops awards plaats! De Belgische associatie van de E-commerce sector wil met deze awards de inspanningen van bedrijven & hun groeiende E-commerce in de verf zetten. Uit de 90 genomineerden sleept Brooklyn de SafeShops Sustainability Award in de wacht. Van het productaanbod tot verpakking en verzending, Brooklyn zet hard in om de gehele verkoopcyclus op een zo duurzaam mogelijke manier te doen verlopen.
Je broedt op een nieuw project? Zin in een vrijblijvend gesprek? Laat ons samen rond de tafel zitten. We zijn één en al oor, en zijn graag de start van jouw digitaal verhaal…